Columns

FAIL FRIDAY: Next Level Garbage

Ten real submissions, 20 photos, and three videos that didn’t seem quite right. Names were omitted to protect the guilty.

Sticking your ballsack in your buddy’s face while he’s passed out and then having another buddy take a picture and adamantly denying you had a boner when you clearly had a giant erection because he is the hottest brother. TFM.

That escalated quickly.

Playing shitty music near your slam’s stomach to haze your unborn child. TFM.

Next level fetus hazing right here.

Telling the sorority girls that your “frat” even though you live in an off-campus apartment with your parents. TFM.

Frat!

Getting drunk before attending a brother’s funeral who died in an alcohol-related incident. TFM.

Come on, man. That’s not appropriate.

Not wearing sun screen because there aren’t any of your bros around to rub it in for you. TFM.

Pretty sad story, honestly.

Being the frattiest guy in the senior hallway of the all male dorm. TFM.

Like being the smartest kid on the short bus.

Your rep back at the house as a poon slayin’, pipe layin’, well just playing I’m really lonely. Take me back Karen!! TFM post so she will see?

Damn dude, pull yourself together. Karen doesn’t want you anymore.

Getting a boner from the vibrations of your riding lawn mower that is overkill for the shit lawn at your college house. TFTC.

Feels like that’s something we didn’t really need to know.

When a girl is all like “I think your car door is locked I can’t get out,” as you nod your head hand her a drink as you speed back to your place to bang. TFM.

Classic move.

Not washing my index and middle fingers for a whole week after the intercourse…if you know what I mean. Sniff sniff, because TFM.

I hope you get hit by an ice cream truck.

I'm wearing this exact outfit to the bar tonight.

I’m wearing this exact outfit to the bar tonight.

Some guys just  can't handle tequila bongs.

Some guys just can’t handle tequila bongs.

Great angle.

Great angle.

She was clearly an auto-bid.

She was clearly an auto-bid.

Yeah, it does. Clever.

Yeah, it does. Clever.

Seductive and violent.

Seductive and violent.

Yaaaaaaarf.

Yaaaaaaarf.

When you're joke cuddling with your boy and then it feels nice so you really fall asleep.

When you’re joke cuddling with your boy and then it feels nice so you really fall asleep.

If you pass out on a speaker that's turned up full-blast, you had a good night.

If you pass out on a speaker that’s turned up full-blast, you had a good night.

Your mom is ashamed of you.

Your mom is ashamed of you.

Caitlyn Jenner has nothing on this hottie.

Caitlyn Jenner has nothing on this hottie.

Gang of goobers.

Gang of goobers.

Hey guy your face is broken.

Hey guy your face is broken.

Boy you got a tampon in your nostril.

Boy you got a tampon in your nostril.

Way to pose naturally, team.

Way to pose naturally, team.

The fuck is wrong with you, son?

The fuck is wrong with you, son?

Classy to cover up that nip. Nobody likes a slut.

Classy to cover up that nip. Nobody likes a slut.

Maybe put some more water in the pool, I dunno.

Maybe put some more water in the pool, I dunno.

Yeah, he's peeing. I'm impressed, actually.

Yeah, he’s peeing. I’m impressed, actually.

Sometimes you just gotta fuck a trash can.

Sometimes you just gotta fuck a trash can.

I Am So Good Rapper

Drunk Girl in McDonalds Backflip Fail

Barbie Girl

Chaser

Email this to a friend

TFM Intern

Never getting promoted.

77 Comments You must log in to comment, or create an account

Show Comments

For More Photos and Content

Latest podcasts

Download Our App

Take TFM with you. Get

Latest From The TFM Store

(If you like this shirt, buy it and we'll make it.)

New Stories

Load More